21 Kasım 2008 Cuma

Merhaba!

Güneşli bir Kasım gününden herkese merhaba.Blog nasıl yapılıyor acaba derken kendimi birden kendi blogumda buldum :) Blogun adından da anlaşılacağı üzere ben de bir pastaseverim!Aslına bakarsanız pastaları yemekten ziyade yapmayı seviyorum ben.Süper bir terapi yöntemi bence.Pasta yaparken zihininizi yoran tek şey "acaba şeker hamurunu yırtmadan açabilecek miyim?" ya da "istediğim kıvamı tutturabilecek miyim" gibi sorular oluyor :) Günlük hayatta sizi sıkıntıya sokan konuları düşünmeye haliniz olmadığı için pasta yapmaya ayırdığınız süre boyunca rahat hissediyorsunuz kendinizi... Sonrasında ortaya çıkan enfes pastaları sevdiklerinize ikram etmek de cabası.
Paylaştıkça çoğalan tek şey mutluluk...Ben de buradan mutluluklarımızı paylaşmayı ümit ediyorum.
Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok: