21 Kasım 2008 Cuma

Sude'nin Pastası

Lara'nın doğumgününde yaptığım ilk deneme başarılı bulununca yeğenim Sude'nin doğumgününde de hemen kolları sıvadım.Bu sefer akıllandığım için şeker hamurunu çok aldım.Bu arada pasta malzemelerimi pastamalzemeleri.com'dan aldığımı belirteyim.Beyaz şeker hamurunu parçalar bölüp renklendirdikten sonra hemen pandispanyayı kaplamaya geçtim.Sude'nin pastasını muzlu yaptım.11 yaşına giren bir kız çocuğunun beğeneceği bir tasarım bulmam gerekiyordu, düşündüm taşındım yanda resimde gördüğünüz tasarıma karar verdim.Resimdeki şirinler Sude, kızkardeşi Ceren ve tekne kazıntımız Demir:) Bu pastayı yapmak sadece bir saatimi aldı.İlk denemedeki üç saatlik uğraştan sonra elim alışmış galiba :)Sude'nin doğumgünü bir Ramazan günüydü.Bizim evde yediğimiz iftar yemeğinin ardından doğumgününün kutlanmayacağını ve unutulduğunu düşünüp boynunu bükmeye başlayan Sude'ye sürpriz olarak pastamızı çıkardık ve süper bir kutlama yaptık!Yüzündeki şaşkınlığı ve mutluluğu hiç unutamayacağımı söylemeliyim, gerçekten çok hoştu :)

Hiç yorum yok: