21 Kasım 2008 Cuma

Vee Demir'in ilk doğumgünü


Kızlara pasta yapıp da Demir'e yapmamak olur mu, elbette olmaz!Birinci yaşına giren yakışıklı oğlumuz Demir için de babası Fenerbahçeli olan bir erkek çocuğuna yakışır bir pasta yapmam gerek diye düşündüm ve mutfağa girdim.Bu sefer değişik olsun diye iki katlı bir pasta yapmak istedim.Demir'in pastasının bir katını muzlu, bir katını çikolatalı yaptım.Pastayı kaplamadan önce ilk iş olarak pastanın üzerindeki bebeği yaptım ve kurumaya bıraktım.Bebeğin kaşı gözü için en ince uçlu suluboya fırçasını kakaoya batırdım ve bebeğe yüz çizdim:) Fenerbahçeli futbol topunu da hazırlayınca onlar kururken ben kaplamaya başladım.Alt katı kapladıktan sonra pastanın ortasına batırdığım kürdanların üzerine kapladığım ikinci katı yerleştirdim ve sabitledim.Ortaya bir kürdan daha batırıp bebeği ve topu da oturttuktan sonra sıra şekerden arabalara geldi.Birinci katın kenarına şerit yapıp üzerine arabaları sıraladım ve doğumgünü çocuğunun adını da yazınca pastamız hemen hemen tamamlandı.En son şeker hamurundan küçük toplar yapıp ikinci katın kenarına dizdim ve tatatataaaa pastamız hazır :) Sırada Ceren'in doğumgünü var, bakalım onun pastası nasıl olacak :))

Hiç yorum yok: