23 Mart 2009 Pazartesi

Kokoş cupcakeler ve kiraz kurabiye


Cumartesi akşam ne yapsam diye düşünürken aklıma cupcake geldi, şöyle yumuşacık pişse dedim, içine ganaşı doldursam dedim...Bi ısırsam içinden çikolatalar fışkırsa dedim...Sonra beni dürtüp duran şeytana "sen sus bakiyim, beni yoldan çıkarmaya çalışma" dedim ama çok geçmeden kendimi elimde kürdanla fırının başında cupcakelerin pişmesini beklerken buldum:)
Hale'nin pasta yaparken kullandığı ganaş ve karamelli kremadan artanlarla da cupcakelerin üstünü süsledim.Haa söylemeden geçemiyeceğim, o en üstteki renkli pirinç patlaklarını
arkadaşım Elif' yurtdışı seyahatinde görüp beğenmiş, taa oralardan bana getirmiş.Yeri gelmişken kendisine de teşekkürlerimi göndereyim buradan...
Alt resimde gördüğünüz kiraz şeklindeki şekerlemeler de Hale'nin eseridir efendim...Hiiç üşenmemiş hepsine tek tek kiraz çöplerini monte etmiş :)Bu mevsimde kiraz çöpünü nerden buldun derseniz o da annemin bitki çayı karışımı için yazın emek emek biriktirdiği kiraz çöpleridir!!!

3 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Ellerinize sağlık ikinizin de özellikle kirazlara bayıldım.

Sevgiler,
Evren

uyuz cadı dedi ki...

ay süpersiniz yaaa, ismim nedeniyle hayatım boyunca 'lale, hale, jale, bütün mahalle' sıfatlarına layık görülmüş biri olarak düşünüyorum, lale benim. hale'de buradaymış. şimdi diğer laleyle birlikte jale'yi de bulduğumuz zaman zaten bütün mahalle kadar çoğalmış olucaz :)
sevgiler benden size..

Lale & Hale dedi ki...

sevgili birdilimdüş, teşekkürler..
sevgili lale,
ooof hiç sormayın hayatım bu süper (!) espriye maruz kalarak geçiyor :)) bir Allah'ın kulu da yapmasın şu geyiği diyorum ama ı-ıh illa yapacaklar :))
bu arada sizin blogu geçenlerde cafefernandodaki yorumları okurken keşfettim.derya baykal'ın oynadığı reklam filmine yorumlarınızı okurken gülmekten gözümden yaşlar geldi valla :)))
sevgiler bizden...