23 Haziran 2009 Salı

Dertliyim, ruhuma hicranımı sardım da yine...

Emel Hanım, Türk Sanat Müziği'ne gönül vermiş, ud çalan eşi Ali Bey için bir pasta istedi ve pastanın tasarımına birlikte karar verdik.Ben üzerindeki modelleri yaptım, Hale pastayı ve kaplamasını yaptı.Pastamız çikolatalı ve fındık krokanlı oldu.
Amaaa, nota kağıtlarının üzerine Sadettin Kaynak'ın "Dertliyim ruhuma hicranımı sardım da yine" adlı Segah eserinin notalarını yazmak benim fikrimdi. Ben en sevdiğim şarkının notalarını yazdım, eh bi yerde imzamı atmış oldum pastaya :) inşallah onlar da seviyordur bu eseri :)

4 yorum:

pasta evim dedi ki...

HARİKA OLMUŞ CANIM ELLERİNE SAĞLIK. DENİZLİ'DEN SİPARİŞ VERMEK İSTEYEN OLURSA İÇİM RAHAT SİZE YÖNLENDİREBİLİRİM.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN.

pastabutiği dedi ki...

sevgili pasta evim, güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.
sevgiler..

medura dedi ki...

Benim de en sevdiğim şarkı. Tek geçerim.

pastabutiği dedi ki...

değil mi ya :)
üzerine şarkı yok bence de..