30 Haziran 2010 Çarşamba

Akdeniz Mutfağı Günü

Cumartesi sabahı erkenden uyanıp pazara gittik Hale'yle. Pazara giderken "acaba kabak çiçeği bulabilir miyim" diye endişeleniyordum ama pazarda sadece bir yerde kabak çiçeklerini görünce mutluluktan havaya uçtum resmen!Her zaman bulunmadığı için çok kıymetli kabak çiçekleri...

Hemen zeytinyağlı dolma içi hazırlayıp kabak çiçeklerini doldurdum, tencereye özene bezene dizdim.Bakınız bu aşamada fotoğrafladım kendilerini.



Bu hazırlık annemin arkadaşları ile olan günümüz içindi.Masayı hazırlayıp Hale'yi de baş köşeye oturttuk, hemen bir fotoğraf daha.




Kabak çiçeği dolması,


Kabak salatası,




Yalancı içli köfte böreği,




Zeytinyağlı enginar,





Mantarlı börek,





Buğday salatası,








Veeee çikolatalı- frambuazlı pastayla final!







Hiç yorum yok: