30 Haziran 2010 Çarşamba

Pastacı Hala'dan Gece Bahçesi Pastası

Yeğenimiz Zeynep Ilgın, 3 yaşına girerken hem heyecanlı, hem de pastanın nasıl olacağı konusunda kararsızdı.Bir "Sünger Bob" dedi, bir "İgıl pigıl" dedi ama sonunda igıl pigılda karar kıldı :)Pastanın üzerindeki battaniyeli mavi yaratık igıl pigıl oluyor efendim bilmeyenler için.Ben de sayesinde öğrendim :) O aşağıda pastanın yanında oturan uzaylı gibi olan da Maka-paka imiş.Üçüz gibi duran arkadaşlar da tombili huu'larmış bu arada :)

Güneşin adı a-hoo, hatta şu kırmızı çaydanlığın bile adı vardı, Ilgın söyledi ama unuttum :)

Veee mutlu son! Tahminen 4-5 kere üflenen mumlar, tutulan dilekler, pasta kesilmeden Ilgın'ın midesine inen İgıl pigıl, ben de üfliyceem diye Ilgın'ın yanıbaşından ayrılmayan Lara ve iyi ki doğdun Ilgınnn!!!!


Hiç yorum yok: